شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

جاده‌های کشور همچنان پر ترافیک

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در خروجی تهران- قم محدوده عوارضی نیمه سنگین و ترافیک در طول محور پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: جنوب به شمال محور کرج- چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و محور دیزین تا تونل کندوان ترافیک سنگین و در طول این محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ترافیک جنوب به شمال محور هراز محدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین است، گفت: ترافیک در طول این محور پرحجم اما روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ترافیک پرحجم و روانی در جنوب به شمال محور فیروزکوه مشاهده می‌شود، تصریح کرد: آزادراه قزوین- رشت محدوده رودبار و لوشان ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: آزادراه کرج- قزوین و محدوده پل حصارک نیز ترافیک نیمه سنگینی گزارش شده است اما طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه گفت: محورهای قوچان- مشهد، سبزوار- مشهد و تربیت حیدریه- مشهد در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم و روانی دارد، همچنین محورهای منتهی به استان اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و خوزستان ترافیک پرحجم و روان است.

به گفته سرهنگ رحمانی، مداخلات جوی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: قرار بود امروز تردد وسایل نقلیه از سمت کرج به سمت شمال ممنوع شود ولی با توجه به وضعیت تردد احتمالا این ممنوعیت اجرا نشود و حتی مجبور شویم که راه را برای ساعاتی از کرج به مرزن‌آباد دو طرفه کنیم. در صورت اجرای هر گونه ممنوعیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha