سلامت نیوز: یك میلیون سالنامه آموزش همگانی سال 90 به طور رایگان در كشور توزیع می‌شود
رئیس مؤسسه آموزش عالی و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر از توزیع رایگان یك میلیون سالنامه آموزش همگانی سال 90 در سراسر كشور برای آگاهی مردم در پیشگیری و مقابله با بحران‌های طبیعی و انسان‌ساخت خبر داد.

غلامرضا پورحیدری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتشار سالنامه آموزش همگانی 1390 مؤسسه آموزش عالی هلال ایران برای چهارمین سال متوالی، اظهار داشت: سالنامه آموزش همگانی 1390مؤسسه آموزش عالی هلال ایران علاوه بر رفع نیازهای تقویمی مردم، امكان مطالعه و یادگیری نكات مهم در خصوص پیشگیری و مقابله با بحران‌های طبیعی و انسان‌ساخت و برخی بیماری‌های شایع را نیز برای آنها فراهم می‌كند.

وی افزود: سالنامه آموزش همگانی، قبل از پایان سال جاری در پایگاه‌‌های امداد و نجات بین شهری و شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور و در طول عید نوروز سال 90 در پایگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی سازمان جوانان جمعیت توزیع می‌شود.

توزیع بیش از یكصدهزار سالنامه آموزش همگانی در راهپیمایی 22 بهمن

پورحیدری تصریح كرد: در راهپیمایی 22 بهمن در تهران نیز بیش از یكصد هزار سالنامه آموزش همگانی سال 90 بین مردم توزیع می‌شود.

وی از رونمایی 12 كتاب در نوبت چاپ نخست مؤسسه آموزش عالی هلال ایران در دهه مبارك فجر نیز خبر داد و خاطرنشان كرد: این 12 كتاب‌ برای نخستین‌بار از سوی این مؤسسه منتشر می‌شود كه در برگیرنده موضوعات مختلف جمعیت هلال‌احمر از جمله امداد و نجات و داوطلبان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha