وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران خواستار ارتقای جایگاه کشورمان در این سازمان شد

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران خواستار ارتقای جایگاه کشورمان در این سازمان شد.

به گزارش  ایسنا،  مرضیه وحید دستجردی در دیدار با نماینده سازمان جهانی بهداشت در کشورمان گفت: وجود شما در ایران به عنوان نماینده سازمان جهانی بهداشت موجب خرسندی بوده و تلاش های شما در گسترش همکاری ها و ارتقاء سلامت در ایران شایسته تقدیر است.

وی افزود: بعضا شاهدیم کشورهایی که به لحاظ سطح بهداشتی و درمانی در جایگاهی کمتر از ایران قرار دارند در سازمان جهانی بهداشت کرسی های مهمی در اختیار دارند و من از شما به عنوان نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران می خواهم در جهت بهتر شناساندن جایگاه نظام سلامت ایران به سایر کشورها تلاش بیشتری کرده و با توجه به نقش مهم ایران در منطقه مدیترانه شرقی، زمینه ارتقاء جایگاه ایران در سازمان جهانی بهداشت را فراهم سازید.

بر پایه این گزارش مننتی، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های خود، پیشنهادهایی در جهت بهتر شناساندن جایگاه نظام سلامت ایران به جهانیان ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha