رئیس انجمن سوختگی ایران گفت: درمان سوختگی، درمان بسیار گرانی است كه متأسفانه‌ بیمه‌ها سهم كمی از آن را می‌پردازند و حمایت كافی را نمی‌كنند.

سلامت نیوز :  رئیس انجمن سوختگی ایران گفت: درمان سوختگی، درمان بسیار گرانی است كه متأسفانه‌ بیمه‌ها سهم كمی از آن را می‌پردازند و حمایت كافی را نمی‌كنند.

هادی منافی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینكه درمان سوختگی بسیار پرهزینه است اظهار داشت: داروهایی كه برای درمان سوختگی استفاده می‌شود داروهای گرانقیمتی هستند و معمولاً سوختگی‌ها بدون بی‌هوشی درمان نمی‌شوند و علت اصلی این كار درد شدید ناشی از آن است.

وی افزود: برای درمان سوختگی باید به صورت تیمی كار شود و معمولاً به دلیل اینكه زمان بی‌هوشی كم شود و بیمار كمتر صدمه‌ ببیند یك تیم 4 تا 5 نفره به درمان فرد سوختگی بپردازد.

منافی تصریح كرد: وقتی پوست بدن در اثر سوختگی از بین می‌رود ترشحات خارج شده و تعریق بدن افزایش می‌یابد كه گاهی اوقات ممكن است برای یك بیماری 10 بار ملحفه‌‌اش عوض شود كه باید معدوم شود.

وی اضافه كرد: بعد از زنده‌ماندن مریض از سوختگی مهمترین قسمت كار آغاز می‌شود كه جراحی ترمیمی به همراه جراحی زیبایی است. چرا كه معمولا افراد در سوختگی چهره و شكل بدی پیدا می‌كند.

رئیس انجمن سوختگی ایران خاطر نشان كرد: بیمه‌ها به میزان لازم از درمان سوختگی حمایت نمی‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha