قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تبعاتی که کمبود برق ناشی از خشکسالی و کمبود آب در خوزستان برای حوزه بهداشت و درمان به همراه خواهد داشت، گفت: قطع ناگهانی برق می‌تواند به دستگاه‌های بیمارستان‌ها آسیب وارد کند و هزینه هنگفتی بر سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحمیل کند.

آسیبی که قطع ناگهانی برق به سیستم درمان خوزستان وارد می‌کند

سلامت نیوز:قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تبعاتی که کمبود برق ناشی از خشکسالی و کمبود آب در خوزستان برای حوزه بهداشت و درمان به همراه خواهد داشت، گفت: قطع ناگهانی برق می‌تواند به دستگاه‌های بیمارستان‌ها آسیب وارد کند و هزینه هنگفتی بر سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحمیل کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر خجسته حسینی‌نژاد با اشاره به تبعات کمبود برق بر حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از وسایل مورد استفاده در بیمارستان‌ها با برق کار می‌کنند و بیمار در طول مدت بستری نیاز به حمایت این دستگاه‌ها دارد بنابراین قبل از ایجاد هر مشکلی، تمامی موارد بررسی می‌شوند و واحدهای نظارتی موارد مربوط را بررسی می‌کنند.

 قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هیچ بیمارستانی نمی‌تواند بدون ژنراتور برق باشد، گفت: همه بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجهز به ژنراتور هستند اما پیگیر نوسازی ژنراتورهای برخی بیمارستان‌ها هستیم.

وی افزود: قطع ناگهانی برق حتی اگر ژنراتور وارد مسیر شود، می‌تواند به دستگاه‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها آسیب وارد کند و هزینه هنگفتی بر سیستم دانشگاه علوم پزشکی تحمیل کند. بنابراین انتظار داریم در این خصوص برای خوزستان فکر اساسی شود.

حسینی‌نژاد بیان کرد: همچنین امیدواریم مردم با استفاده بهینه از برق به ما کمک کنند تا خودشان نیز بهره کافی از سیستم درمان دانشگاه علوم پزشکی ببرند و دانشگاه نیز مجبور به خرید مجدد دستگاه‌ها نشود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha