دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

دو نفر از سه متهمی که موفق به فرار از دست مأموران بدرقه شده بودند، چند ساعت پس از فرار دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه نفر سوم ادامه دارد.

فرار سارقان با ماشین پلیس

سلامت نیوز: دو نفر از سه متهمی که موفق به فرار از دست مأموران بدرقه شده بودند، چند ساعت پس از فرار دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه نفر سوم ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، شنبه هفته جاری دستگیری سه سارق به پلیس گزارش و پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات مشخص شد سه سارق قصد سرقت از یک مغازه فروش خودنویس و روان‌نویس را داشتند که در انجام نقشه خود ناکام ماندند و از سوی صاحب مغازه دستگیر شدند.

در پی تحقیقات اولیه متهمان به نزدیک‌ترین مرجع انتظامی انتقال یافتند. پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده مشخص شد پرونده‌های مشابهی نیز در مورد سرقت خودنویس و روان‌نویس‌های گران‌قیمت گزارش شده است. بنابراین پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده بنابر قانون متهمان برای کسب تکلیف و دستور قضائی در وقت کشیک به دادسرا برده شدند. به این منظور یک مأمور درجه‌دار و یک سرباز وظیفه مأموریت یافتند این کار را انجام دهند. وقتی آنها سوار بر خودرو پلیس به مقابل دادسرا رسیدند، پلیس درجه‌دار برای انجام هماهنگی به داخل دادسرا رفت، بعد از چند دقیقه سرباز به خاطر تأخیر درجه‌دار به داخل دادسرا رفت و پس از آنکه مأموران هماهنگی لازم را برای بردن متهمان انجام دادند و به سراغ آنها آمدند تا آنها را برای اخذ دستور بازپرس به داخل دادسرا ببرند، دیدند از خودرو و سه سارق خبری نیست. در پی فرار سه سارق با خودرو پلیس موضوع به واحدهای نزدیک محل دادسرا اعلام شد و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت. ساعتی بعد دو نفر از سارقان و ماشین رهاشده پلیس پیدا شدند اما دو متهم بازداشت‌شده از محل اختفای نفر سوم اظهار بی‌اطلاعی کردند. به‌این‌ترتیب تحقیقات برای دستگیری نفر سوم همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha