استاندار تهران با اشاره به پیش بینی شرایط نامساعد بارندگی در سال جاری، گفت: مدیران دستگاه‌های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل ٢٠ درصد مصرف آب در ادارات هستند.

استاندار تهران خطاب به مدیران: مصرف آب در ادارات را کم کنید/ شرایط ویژه ذخیره آب در تهران

سلامت نیوز: استاندار تهران با اشاره به پیش بینی شرایط نامساعد بارندگی در سال جاری، گفت: مدیران دستگاه‌های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل ٢٠ درصد مصرف آب در ادارات هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصرایران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران محمدحسین مقیمی با تأکید بر اینکه در مصرف آب شرب هیچ محدودیتی برای مصرف شهروندان قائل نیستیم، افزود: شهروندان در استفاده از آب شرب و میزان آبی که برای نظافت در منازل مصرف می‌کنند محدودیتی در مصرف ندارند؛ اما درعین حال باید الگوی مصرف بهینه آب را از طریق کار فرهنگی و رسانه‌ای بین مردم ترویج کنیم.

وی با اشاره به نقش رسانه ملی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بخش مصرف صحیح آب از سوی مردم تصریح کرد: امسال به لحاظ ذخیره آب در استان با شرایط ویژه ای روبرو هستیم و نباید برای شستشوی خودرو یا حیاط منازل از آب شرب استفاده کرد.

استاندار تهران در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای دستگاه های اجرایی استان گفت: تمامی رؤسا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دولتی، نظامی و انتظامی،رؤسای دانشگاه ها،استان مکلف و موظف به کاهش مصرف آب در ادارات متبوع خود هستند در صورت عدم رعایت و مصرف بیش از اندازه مسوولیت مستقیم به عهده رییس دستگاه خواهد بود.

مقیمی در خاتمه با اشاره به امکان بهره گیری از دستگاه های پیشرفته در کاهش مصرف آب از سوی مدیران خاطر نشان کرد:مدیران دستگاه ها می توانند در صورت لزوم از این دستگاه ها برای کاهش ومصرف بهینه آب استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha