عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت ورود سازمان بازرسی به خرید و فروش غیرقانونی برگه معاینه فنی تاکید کرد.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر ضرورت ورود سازمان بازرسی به خرید و فروش غیرقانونی برگه معاینه فنی تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز، علیرضا محجوب در گفت وگو با خانه ملت، در رابطه با اعلام خبری مبنی بر خرید و فروش غیرقانونی برگه معاینه فنی خودرو، گفت:  نمی توان صحت و سقم این موضوع را تایید کرد اما با توجه به تعداد بالای خودروها و ناکافی بودن مراکز معاینه فنی و همچنین وجود محدودیت هایی در این مورد ممکن است برخی افراد متخلف به خرید و فروش غیرقانونی برگه معاینه فنی اقدام کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: هر چند معاینه فنی اقدامی مناسب است اما زمانی این مهم نتیجه بخش خواهد بود که ابزار کافی در اختیار باشد.

وی افزود: با توجه به صف های طولانی و سپری کردن مراحل زیاد برای انجام معاینه فنی طبیعی است که تخلفاتی در این رابطه پیش آید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بررسی تخلفاتی مانند خرید و فروش برگه معاینه فنی جزو وظایف سازمان های نظارتی است، تصریح کرد: نیاز است سازمان بازرسی این موضوع را بررسی و با خاطیان و متخلفان به صورت جدی برخورد کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، دریافت برگه معاینه فنی را امری پیچیده دانست و گفت:  به دلیل کثرت مراجعات شهروندان اقدامات لازم برای معاینه فنی خودرو انجام نشده و تنها برگه بر خودرو نصب می شود و از سویی در زمان معاینه فرد مسئول و راننده خودرو هیچ توجهی به انجام مراحل معاینه فنی نمی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هر چند باید معاینه فنی خودروها در تمامی ایام مورد توجه قرار گیرد اما متاسفانه تنها در شرایط بحرانی به این مهم توجه می شود بنابراین نتیجه مناسب حاصل نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha