شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 24147
سلامت نیوز :نتایج آزمایشات جدید نشان داده است كه نوشیدن آب سبزیجات نه تنها روشی ساده برای افزایش میزان مصرف روزانه این خوردنی مفید است بلكه هم چنین به شما كمك می‌كند كه وزن خود را بهتر كنترل كنید.
در این آزمایشات متخصصان و كارشناسان تغذیه در دانشگاه كالیفرنیا دریافته‌اند افراد بالغی كه روزانه از آب سبزیجات می‌نوشند، مقدار مصرف روزانه سبزیجات در آنها تا نزدیك دو برابر افزایش پیدا می‌كند در حالی كه در افرادی كه تمایلی به نوشیدن آب سبزیجات ندارند این افزایش و گرایش مطلوب به مصرف سبزی‌ها مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این اقدام در عین حال تاثیر روانی خوبی روی افراد دارد به طوری كه وقتی از این نوشیدنی استفاده می‌كردند احساس آن را داشتند كه برای خودشان كار مفیدی انجام داده‌اند.


به گزارش ایسنا، دكتر كارل كین متخصص تغذیه و طب داخلی در دانشگاه كالیفرنیا در این باره تاكید كرد: این مطالعه مشخص می‌كند كه فقط آگاهی دادن به مردم درباره اهمیت سبزیجات كافی نیست بلكه باید راه‌های ساده‌تر گنجاندن این مواد خوراكی مهم در رژیم غذایی را به آنها بیاموزیم تا بهتر و آسان‌تر از مزایای آن برای سلامتی خود بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha