سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو کارگر افغانستانی ۱۵ ساله هنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شدند.

مرگ دو کارگر ۱۵ ساله افغان در یک بالابر

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو کارگر افغانستانی ۱۵ ساله هنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ایلنا،جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی)  گفت: در ساعت ۰۰: ۵۰ بامداد امروز حادثه گرفتار شدن دو کارگر در دستگاه بالابر واقع در تهرانپارس خیابان همای شرقی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصه نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام می‌شوند.

ملکی در ادامه گفت: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه قدیمی در حال بازسازی و مغازه کناری آن بود. کارگرانی که مشغول بازسازی ساختمان بودند برای استراحت از مغازه استفاده کرده و برای تردد از طبقه منفی مغازه به همکف از بالابر استفاده می‌کردند.

وی افزود: دو کارگر افغانستانی ۱۵ ساله هنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شده بودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات‌‌ رها سازی این افراد را انجام دادند.

ملکی تصریح کرد: با تحویل این دو نوجوان به اورژانس مشخص شد آن‌ها به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند. با تحویل محل در ساعت ۱: ۳۰ بامداد به نیروی انتظامی، عملیات آتش نشانی به پایان رسید.

سخنگوی آتش نشانی تاکید کرد که از بالابر باید برای جابه جا کردن مصالح و کالا‌ها استفاده کرد چراکه حفاظ ندارد و به علت عدم دقت لازم احتمال محبوس شدن افراد و قطع عضو وجود دارد و اگر به هر دلیل کسی می‌خواهد از بالابر استفاده کند باید دارای حفاظ و یا کابین استاندارد باشد تا این دست حوادث را شاهد نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha