دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 241698

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه و نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ خبرداد.

نتایج اولیه کنکور دکتری امروز اعلام می شود

سلامت نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه و نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ خبرداد.
                                                                                                   
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،آزمونحسین توکلی  گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ به منظور دریافت نتایج اولیه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با ارائه آماری از تعداد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند اظهارکرد: از تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۷۳ هزار و ۶۸۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کدرشته های محل های دوره روزانه و سایر دوره ها هستند.

توکلی ادامه داد: از تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب، تعداد ۱۰۰ هزار و ۸۳ داوطلب نیز منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته محل های غیر روزانه یا به عبارت دیگر سایر دوره ها شده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد تصریح کرد: پس از صدور کارنامه، داوطلبان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده از سوی دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                               

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha