سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

پرونده راننده اسنپ كه به اتهام تعرض به زن بیمار بازداشت شده بود در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران بررسی می‌شود.

راننده اسنپ به میز محاكمه رسید

سلامت نیوز: پرونده راننده اسنپ كه به اتهام تعرض به زن بیمار بازداشت شده بود در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران بررسی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، بیست و سوم شهریور‌سال‌96، زن 27‌ساله‌ای با مراجعه به كلانتری 103‌گاندی از راننده اسنپ به اتهام آزار و اذیت شكایت كرد. او گفت: «‌چند روز قبل برای درمان از شیراز به تهران آمدم و به خانه یكی از بستگانم در خیابان دماوند رفتم. سپس در یكی از بیمارستان‌های تهران بستری شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم و چند روزی در بیمارستان ماندم. وقتی از بیمارستان مرخص شدم دوباره به خانه اقوامم رفتم و كمی كه بهتر شدم بلیت هواپیما گرفتم كه به شیراز برگردم. حوالی ساعت 6 بعدازظهر برای رفتن به فرودگاه با اسنپ تماس گرفتیم و بلافاصله خودروی پرایدی با راننده جوان رسید. می‌خواستم در صندلی عقب سوار شوم كه گفت صندلی خراب است و خواست تا روی صندلی جلوی ماشین بنشینم. بعد از طی مسافتی راننده از من درخواست رابطه كرد.‌» شاكی در ادامه گفت: «از اینكه این اتفاق در خودرویی می‌افتد كه قابل اعتماد است تعجب كردم! راننده وقتی مقاومت مرا دید مسیرش را به سمت لویزان تغییر داد و در محلی خلوت با تهدید چاقو... .»
بعد از طرح شكایت مأموران پلیس متهم 22‌ساله را در شهرك كاروان بازداشت كردند. در بررسی‌ها معلوم شد كه او دارای سابقه نزاع، درگیری و شرب خمر است. پسر جوان در توضیح حادثه به مأموران گفت: «‌حدود ساعت‌6 عصر بود كه می‌خواستم به خانه بروم كه یكباره در برنامه اسنپ درخواستی آمد. با خودم گفتم این سرویس را بروم و بعد به خانه بروم. بنابراین به آدرسی كه اعلام شده بود، رفتم و مسافرم را كه خانم جوانی بود، سوار كردم. 100متر بیشتر نرفته ‌بودیم كه به او پیشنهاد رابطه دادم اما او قبول نكرد. آن روز به خاطر مصرف حشیش روی رفتارم كنترلی نداشتم و حال و روز خوبی نداشتم. به همین خاطر از اتوبان امام علی(ع) رفتم بالا و از چهارراه استقلال رفتم سمت شیان و نزدیكی‌های آنجا در یك جاده خاكی وقتی مطمئن شدم كسی نیست ماشین را متوقف كردم و بعد... .»
متهم در ادامه گفت: «دوباره از زن جوان خواستم سوار ماشین شود و او را به فرودگاه برسانم. او قبول كرد و سوار شد. طی مسیر جلوی دكه‌ای توقف كردم تا سیگار بخرم كه هنوز به دكه نرسیده او از ماشین پیاده شد و فرار كرد. من هم بلافاصله سوار ماشین شدم و به خانه رفتم.‌»
متهم در خصوص نحوه استخدامش در اسنپ گفت: «بعد از استخدام در اسنپ آنها از من برگه سوءپیشینه خواستند. چون دارای سوابق بودم برگه را تحویل ندادم به همین دلیل آنها هم برنامه‌ای را كه در گوشی‌ام بود قطع كردند. به دفتر اسنپ رفتم اما آنها گفتند باید برگه سوءپیشینه را برایشان ببرم. حرفی نزدم و برگشتم كه در راه چند جوانی را دیدم كه توی دستشان برای استخدام راننده اسنپ پلاكارد گرفته بودند. با یكی از آنها صحبت كردم و مشكلم را گفتم. او گفت اگر بین فامیل و اقوام یا دوستانم كسی را می‌شناسم كه گواهینامه‌اش را بدهد مشكلم حل است. آن جوان در ادامه گفت از روی گواهینامه و كارت ماشین و بیمه او عكس بگیرم و برایش بفرستم. همان روز آن كار را انجام دادم و شب نشده برنامه اسنپم در گوشی‌ام وصل شد و یك سرویس رفتم.‌»
بعد از اقرارهای متهم پسر جوان به اتهام تجاوز به عنف با تهدید چاقو و آدم‌ربایی روانه زندان شد و پرونده وی بعد از صدور كیفرخواست به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم بعد از تعیین وقت به زودی در آن شعبه محاكمه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha