خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرایط آب و هوایی که طی چند روز اخیر در سراسر کشور حاکم شده، احتمال وقوع سیلاب در برخی از استان‌ها را شدت بخشیده است.

هشدار در رابطه با وقوع سیلاب/ بارش برف بهاری در ۲ استان کشور

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شرایط آب و هوایی که طی چند روز اخیر در سراسر کشور حاکم شده، احتمال وقوع سیلاب در برخی از استان‌ها را شدت بخشیده است.
                        
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد اصغری  گفت: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در استان‌های سیستان و بلوچستان و یزد خواهیم بود.

وی افزود: در این شرایط، توصیه می‌شود که شهروندان در تردد‌های خود در سطح شهر دقت لازم را داشته و از حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در ۲ استان کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم بود و در این شرایط به باغ دار‌ها توصیه می‌شود به نکات ایمنی به منظور حفاظت از درختان خود توجه داشته باشند.

اصغری در خصوص وضعیت جاده‌ها در استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی اظهارکرد: بارش برف و باران در این ۴ استان سبب دشواری تردد خودرو‌ها شده و توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند در این مناطق تردد داشته باشند به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم دقت کنند.

وی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران تصریح کرد: هوای شهر تهران امروز در گرمترین حالت به ۱۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و کمینه دمای امروز نیز ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha