چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

شوهر دروغگو قاتل همسرش بود

سلامت نیوز: 17 فروردین امسال مردی هراسان بدن نیمه جان همسرش را به اورژانس یکی از بیمارستان‌های استان گلستان برد. زن جوان که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، مرگ در بیمارستان/ نیره – 27 ساله- بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. شواهد نشان می‌داد وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آثار کبودی روی سر و صورتش مهر تأیید بر این موضوع می‌زد.
درحالی که تلاش کادر درمان برای نجات نیره ادامه داشت، چهارشنبه 22 فروردین او تسلیم مرگ شد. با توجه به مشکوک بودن ماجرا، مرگ زن جوان به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان گلستان اعلام شد.
سناریوی دروغین/ در نخستین گام، کارآگاهان جنایی به سراغ همسر نیره رفتند. ایرج گفت: همسرم برای خرید از خانه خارج شد و ساعتی بعد شخصی زنگ در را به صدا درآورد. آیفون را برداشتم و تنها صدای ناله‌ای به گوش رسید. فوراً خودم را به مقابل در رساندم و با بدن نیمه جان همسرم مواجه شدم. همسرم در حالی که به سختی می‌توانست صحبت کند گفت که مردان ناشناسی به او حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. درحالی که همسر نیره، از مردان ناشناسی صحبت به میان می‌آورد، کارآگاهان به بررسی اظهارات او پرداختند. درتحقیقات میدانی هیچ شاهدی پیدا نشد که ماجرای کتک خوردن زن جوان توسط مردان ناشناس را تأیید کند. از سویی کارآگاهان به سراغ همسایه‌های قربانی رفتند و یکی از آنها در تحقیقات گفت: نیره و همسرش مدت هاست که باهم اختلاف دارند. روز حادثه نیز صدای درگیری و داد و فریاد آنها به گوش می‌آمد. نیره با فریاد کمک می‌خواست و بعد از چند لحظه صدای نیره قطع شد و ناگهان ایرج هراسان از خانه بیرون آمد و همسرش را سوار خودرو کرد.
اعتراف به جنایت/ اطلاعاتی که مأموران در تحقیقات به‌دست آورده بودند نشان می‌داد که ایرج واقعیت را بیان نکرده و سعی در تغییر مسیر تحقیقات دارد. با افشای این موضوع، بار دیگر تحقیق از مرد جوان صورت گرفت و او که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفته بود به ناچار لب به اعتراف گشود. او گفت: حدود 12 سال قبل با نیره ازدواج کردم اما اختلاف‌هایی که در زندگی‌مان وجود داشت باعث شد که بعد از 11 سال زندگی مشترک از هم جدا شویم. اما چند ماه بعد از این جدایی نیره به سراغم آمد و از من خواست دوباره باهم ازدواج کنیم. نیره مشکل داشت و من هم از آنجایی که دوستش داشتم با ازدواج دوباره موافقت کردم. او ادامه داد: اما این بار او را به عقد موقت خود درآوردم و 10 روزی از زندگی مشترکمان می‌گذشت که متوجه تماس‌های مشکوک همسرم شدم. سر این موضوع باهم درگیر شدیم و با فلاسکی که گوشه اتاق بود ضربه‌ای به سر نیره زدم. ناگهان نیره بی‌هوش شد و روی زمین افتاد. خیلی ترسیده بودم، فوراً او را به بیمارستان بردم و برای اینکه دستگیر نشوم به دروغ گفتم افراد ناشناسی او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: متهم جوان با اعتراف به قتل روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha