معاون درمان وزیر بهداشت بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در امور درمانی تاکید کرد.

ضرورت مشارکت بخش خصوص در امور درمانی

سلامت نیوز:معاون درمان وزیر بهداشت بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در امور درمانی تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر قاسم جان بابایی از بیمارستان امام رضا (ع)، کلینیک خیرساز مرحوم حسینی، مرکز هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی سیرجان و بیمارستان در حال احداث شرکت گل گهر بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران، از نزدیک با مشکلات درمانی این منطقه آشنا شد.

بنابر اعلام وبدا، جان بابایی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در سیرجان، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که در سیرجان وجود دارد در کنار بخش دولتی، بخش خصوصی هم باید مشارکت کند و اگر سرمایه گذاری اتفاق افتد، مردم خدمات بهتری دریافت خواهند کرد.

وی با بیان این که مرکز غربالگری یا تشخیص زودرس سرطان به همت خیرین در قالب طرح تحول ساخته شده است، افزود: امیدواریم این مرکز زودتر تجهیز و راه‌اندازی شود. کار مشترک دیگری که از سوی خیرین در حال آماده‌سازی است، مرکز بیماران خاص و بخش دیالیز است که ان‌شاءلله بزودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

جان بابایی در پایان گفت: کلینیک ویژه هم به همت خیرین راه‌اندازی شده و ساخت کلینیک ویژه دیگری هم برنامه‌ریزی شده که اگر منابع آن تامین شود، ساخت آن بزودی آغاز خواهد شد. در عین حال مجوزهایی هم برای توسعه تخت‌های بیمارستانی در شهرستان صادر خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha