رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی پرحجم‌تر صبح امروز در برخی معابر بزرگراهی، نسبت به احتمال بارش باران در ساعات آینده در پایتخت، هشدارهایی ترافیکی ارائه داد.

هشدار ترافیکی نسبت به بارش‌های احتمالی امروز تهران

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی پرحجم‌تر صبح امروز در برخی معابر بزرگراهی، نسبت به احتمال بارش باران در ساعات آینده در پایتخت، هشدارهایی ترافیکی ارائه داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سرهنگ محمد رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی صبح روز شنبه معابر تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه شروع بار صبحگاهی با بار ترافیکی بازگشت تعدادی از مسافران به شهر تهران همزمان شده بود، صبح امروز شاهد تشدید ترافیک در برخی معابر پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس گزارش‌های همکاران ما تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، ساعات اولیه صبح امروز در مسیر شرق به غرب آزادراه کرج تهران و در ادامه در مسیر بزرگراه‌های همت، حکیم و لشگری ترافیک سنگین‌تری نسبت به روزهای عادی در جریان بود.

وی گفت: علاوه بر این در مسیر جنوب به شمال بزرگراه‌های شیخ‌ فضل‌الله، شهید نواب و شهید چمران و همچنین در بزرگراه‌های رسالت، بسیج و امام علی (ع) نیز شاهد ترافیک پرحجم‌تر نسبت به روزهای عادی بودیم.

به گفته رازقی در حال حاضر با حضور ماموران پلیس در این معابر و روان‌سازی ترافیکی، تردد در این معابر به صورت عادی در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه احتمال بارندگی در شهر تهران در ساعات آینده امروز متصور است گفت: با توجه به احتمال بارش در تهران و لغزنده شدن معابر لازم است برای پیشگیری از سوانح رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و حتماً از سالم بودن برف‌پاکن‌کن و سایر تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha