سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

همسردوم مرد راننده وقتی فهمید شوهرش قصد دارد برای سومین بار ازدواج کند ، او را با ضربه‌های تیشه به قتل رساند.

مرد راننده قربانی ازدواج سوم

سلامت نیوز: همسردوم مرد راننده وقتی فهمید شوهرش قصد دارد برای سومین بار ازدواج کند ، او را با ضربه‌های تیشه به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از «ایران»، اوایل اسفند سال گذشته زنی در تماس با پلیس شهرستان تویسرکان-استان همدان- از قتل همسرش در خانه خبر داد. با اعزام مأموران و بازپرس ویژه قتل در محل جنایت، مشخص شد مقتول 38 ساله بر اثر اصابت ضربات شی ء تیز و سنگینی به پشت سرش کشته شده بود. این زن گفت: دیشب من و بچه هایم در خانه نبودیم وقتی صبح به خانه برگشتم با جسد خونین همسرم رو به‌رو شدم.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند مقتول با داشتن همسر و دو فرزند از 6 ماه قبل زنی 40 ساله را نیز به عقد موقت خود درآورده بود. به این ترتیب تحقیقات از این دو زن آغاز شد. این در حالی بود که شواهد و مدارک موجود در پرونده هر روز ظن پلیس را به همسر دوم مقتول بیشتر می‌کرد.

سرهنگ سعید یاربهمن، معاونت اجتماعی شهرستان تویسرکان در بیان جزئیات این پرونده گفت: «کارآگاهان از آغاز تحقیقات به همسر موقت مقتول مشکوک بودند اما او هر بار منکر اطلاع از جنایت می‌شد و خود را بی گناه می‌دانست. از آنجا که محل قتل خانه زن اول مقتول بود اما بررسی تلفن همراه مقتول نشان می‌داد که آخرین تماس او با همسر صیغه‌ای‌اش بوده و همین سرنخ کافی بود که فرضیه حضور این زن در زمان جنایت و دخالت او در قتل تقویت شود. بازجویی از این زن همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام دو روز پیش وی بالاخره لب به اعتراف گشود و به قتل مرد راننده اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها مدعی شد پس از آنکه فهمیده همسرش قصد دارد با زنی دیگری ازدواج کند نقشه قتلش را کشیده است و شب حادثه پس از آنکه به دعوت مقتول و در غیاب همسر اولش به خانه او رفته است مرد جوان را که در حال خواب و بیداری بوده با تیشه‌ای از پشت سر هدف قرار داده و به او حمله کرده است. وی پس از اینکه مطمئن شده شوهرش مرده بلافاصله خانه را ترک کرده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha