یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که میوه و سبزیجات موردنیاز خانوارها را تامین می‌کند.

فناوری دانش بنیان برای اصلاح رژیم غذایی ایرانی‌ها

سلامت نیوز:یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که میوه و سبزیجات موردنیاز خانوارها را تامین می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ با یک کلیک ساده میوه و سبزیجات را در درب خانه‌تان تحویل بگیرید اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان وطرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به ایجاد به خدمتی شده است که با حذف دلال‌های متعدد و هزینه‌های جانبی دیگر به فروش میوه و سبزیجات می‌پردازد.

هر یک از مشتریان از طریق این استارت‌آپ می‌توانند مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را خریداری کنند؛ این سایت به شکلی طراحی شده است که به سلایق مشتریان پاسخ می‌دهد.

محصولات این استارت‌آپ در چند دسته مختلف از جمله میوه‌های روزانه، بسته‌های میوه و سبزیجات خانواده، بسته‌های شرکتی و بسته گروه‌های خاص تقسیم می‌شود؛ برای مثال هر یک از خانواده‌ها می‌توانند با توجه به تعداد افراد خانواده میوه روزانه خود را از این سایت خریداری کنند.


خرید میوه و سبزیجات متناسب با بیماری شما

در این سایت و در رابطه با هریک از بسته‌ها جزئیات خاصی نوشته شده است؛ هر یک از مشتریان می‌توانند نوع میوه‌ها، تعداد میوه‌ها و همچنین جزئیات مختلف دیگری که در رابطه با هریک از بسته‌ها است را مشاهده کنند.

در این سایت بخشی برای گروه‌های خاص طراحی شده است که بیماران خاص می‌توانند با مراجعه به آن بسته موردنظر خود را خریداری کنند؛ این بسته‌ها برای بیماران دیابتی، سالمندان، خانم‌های باردار، گیاهخواران، کودکان طراحی شده است.

بسیاری از کودکان در دوران رشد باید میوه و سبزیجات را به طور روزانه مصرف کنند اما شاید مادران  از این موضوع خبر نداشته باشند پس این استارت‌آپ به آن‌ها می‌گوید که چه تعداد میوه و سبزیجات را مصرف کنند.

مدیر این استارت‌آپ در خصوص این سایت یادآور شد: این سایت برای کمک به بیماران و تغییر نوع تغذیه ایرانیان طراحی و ایجاد شده است زیرا بسیاری از ایرانیان نمی‌دانند که باید چه تعداد میوه در روز بخورند و بیماران هم نمی‌دانند که چه میوه‌هایی را باید مصرف کنند اما این سایت با ارائه برنامه غذایی مناسب به سلامت تغذیه ایرانیان کمک بکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha