رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: اجرای طرح تحول سلامت از موفق‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

اجرای طرح تحول سلامت از مهم‌ترین دستاوردهای دولت

سلامت نیوز:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: اجرای طرح تحول سلامت از موفق‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، «فرامرز اسکندری» در جریان بازدید از بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته‌بندی زیتون در خاورمیانه در جمع کارکنان این شرکت، گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح  تحول نظام سلامت بهداشت و درمان را برای همگان و در همه جا به صورت رایگان به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به این‌که اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفق‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: این طرح از دولت یازدهم آغاز شده و هم‌اکنون نیز با وجود همه مشکلات و کمبود منابع اعتباری خدمات بی‌نظیری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود.

اسکندری با اشاره به آثار مثبت این طرح و رضایت‌مندی کامل مردم جامعه از اجرای آن، افزود: در شرایطی که بسیاری از بیماران خاص به‌علت تحریم‌ها با مشکلات زیادی مواجه بودند، نابسامانی اقتصادی نیز موجب افزایش سرسام‌آور هزینه‌های دارویی و درمانی آنان بود، با اجرای طرح تحول نظام سلامت آرامشی بر وضعیت بیماران حاکم شد و دیگر خانواده آنان مجبور نبودند که هم درد بیماری را تحمل کنند و هم رنج نداری تامین هزینه دارویی آنان را به دوش بکشند .

وی شعار هفته سلامت در سال 97 را شعاری کلی و جامعه‌نگر برشمرد و تصریح کرد: پیش از این‌که شعار «پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا» برای امسال ابلاغ شود، به نوعی دولت در سال 94 با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بهداشت و درمان را برای همگان و در همه جا به صورت رایگان به ارمغان آورده است.

این مسئول شمار استفاده‌کنندگان از این طرح از طریق بیمه سلامت در کشور را 11 میلیون نفر برشمرد و ادامه داد: در این طرح پرداختی بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی به زیر 6 درصد کاهش پیدا کرده است و می‌توان اذعان کرد که حتی در دورترین نقاط کشور با استقرار خانه‌های بهداشت افراد روستاهای دور دست هم از این طرح بهره‌مند شده‌اند.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha