سلامت نیوز :رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از خدمات تست رایگان قند خون به 200 هزار روستای در سراسر كشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

محمد جواد جعفریان در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: اعضای سازمان جوانان جمیعت هلال‌احمر در حركتی جهادی به مناسبت ایام دهه فجر به 200 هزار روستای در سراسر كشور خدمات رایگان تست قند خون ارائه می‌كنند.

وی افزود: جوانان، دانشجویان و اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر در قالب اردوهای جهادی 200 روستای محروم كشور را تحت پوشش خدمات تست رایگان قند خون قرار می‌دهند.

جعفریان تصریح كرد: جوانان هلال‌احمر در دوره‌های آموزشی فراگیر آموزه‌های دستگاه‌های تست قند خون حضور یافته‌اند و در این راستا این دستگاه‌ها نیز به تعداد مقتضی در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینكه بر اساس برآوردهای پزشكی پیش بینی می‌شود 8 درصد از مراجعان خدمات تست رایگان قند خون آزمایشهایشان مثبت باشد، گفت: در این راستا هماهنگی‌های با مراكز و خانه‌های بهداشت صورت پذیرفته تا این روستاییان برای درمان بیشتر و كنترل قند خون خود به این مراكز ارجاع داده شوند.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر خاطرنشان كرد: در حال حاضر بیش از 200 هزار سوزن برای ارائه خدمات رایگان تست قند خون در 200 روستای كشور تهیه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha