معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مهم‌ترین مطالبه جوانان از دولت را حضور آنان در مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: انتظار داریم مدیران کشور در همان سنی که خودشان وارد عرصه مدیریتی و اجرایی کشور شده‌اند، اجازه دهند تا جوانان نیز در همان سنین وارد این عرصه شوند.

سلامت نیوز:معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مهم‌ترین مطالبه جوانان از دولت را حضور آنان در مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: انتظار داریم مدیران کشور در همان سنی که خودشان وارد عرصه مدیریتی و اجرایی کشور شده‌اند، اجازه دهند تا جوانان نیز در همان سنین وارد این عرصه شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، از مدیران سالخورده کشور انتظار داریم مدیریت اجرایی را به جوانان واگذار کنند و خودشان به‌عنوان مشاور در کنار این مدیران مشغول به فعالیت شوند.
محمدمهدی تندگویان در دیدار معاون اول رئیس جمهوری با اعضای سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی صدور اعتبارنامه ثبت فعالیت تشکل‌های مردم نهاد جوانان در سال ۹۶ نسبت به سال‌های قبل گفت: ۴۱۱ مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد که ۵۱ درصد آنها در زمینه اجتماعی و ۲۱ درصد در زمینه فرهنگی بوده است در سال ۹۶ صادر شده، ۶۵.۹ درصد از این مجوزها در اختیار مردان و ۳۴.۱ درصد از آنها در اختیار زنان قرار گرفته است.

وی تعداد متقاضیان در صف مانده وام ازدواج را ۱۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نشان می‌دهد درصد دریافت‌کنندگان تسهیلات ازدواج در سال ۹۶، ۹۱.۰۴ درصد بوده است. معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت نزدیک به ۶۰ خانه جوان در سراسر کشور گفت: تعداد خانه‌های جوان فعال در سراسر کشور تا پایان اردیبهشت ماه به ۷۰ خانه جوان خواهد رسید. تندگویان در ادامه گفت: یکی از درخواست‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان از دولت برون سپاری فعالیت‌های اجرایی دولت به تشکل‌های مردم نهاد است. این تشکل‌ها به‌دلیل معافیت مالیاتی و پرداخت حق بیمه یکی از بهترین بسترها برای انجام این گونه فعالیت‌ها هستند.


تندگویان در ادامه ضمن درخواستی از معاون اول رئیس جمهوری برای صدور بخشنامه‌ای در راستای برون سپاری کارهای دولتی و استانی به تشکل‌های مردم نهاد جوانان گفت: درخواست دیگر معاون ساماندهی امور جوانان از دولت اجباری کردن آموزش‌های قبل، هنگام و بعد از ازدواج به شکل اجباری در سراسر کشور است.


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های ۱۶ ساعته کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق در ۲۱ استان پرطلاق کشور نیز تصریح کرد: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت در این کارگاه‌ها شرکت کردند، همچنین در حال حاضر ۱۸۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کشور موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha