با توجه به همراهی خوب دولت و مجلس با طرح های حوزه نظام سلامت، احتمال افزایش بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قانون بودجه سال 90 وجود دارد.

سلامت نیوز :با توجه به همراهی خوب دولت و مجلس با طرح های حوزه نظام سلامت، احتمال افزایش بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قانون بودجه سال 90 وجود دارد.
دکتر رمضان محسن پور قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس ضمن بیان این مطلب گفت: موعد بررسی کارشناسانه بودجه دستگاه های دولتی در هیات دولت فرا رسیده و بررسی اعتبارات تمامی وزارتخانه ها در بودجه سال 90 در کمیته های تخصصی هیات دولت در حال انجام است.
وی افزود: فصل بودجه های وزارت بهداشت نیز در کمیته های تخصصی مربوطه در حال بررسی است و با توجه به طرح های گسترده ای که این وزارتخانه در سال آینده در دست اقدام دارد و نیاز این طرح ها به اعتبارات کافی، در صورت همراهی دولت و مجلس و هماهنگی های موجود امکان افزایش اعتبار وزات بهداشت در سال 90 منتفی نیست.
وی همراهی خوب دولت و مجلس را با طرح های وزارت بهداشت یادآور شد و گفت: با توجه به نگاه همسوی دولت و مجلس با حوزه نظام سلامت، امید داریم سال آینده شاهد افزایش بودجه وزارت بهداشت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha