هر نوع دخالت آرایشگاه‌ها در حوزه پزشکی جرم و نظارت بر آنها به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. ایرج فاضل افزود: هر نوع دخالت آرایشگاه‌ها در حوزه پزشکی اعم از خدمات لیزر یا تزریق‌های آرایشی جرم است و نظارت بر آنها به عهده وزارت بهداشت است که باید تیم‌های نظارتی خود را تقویت کند.

دخالت آرایشگاه ها در حوزه پزشکی جرم است

سلامت نیوز:رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: هر نوع دخالت آرایشگاه‌ها در حوزه پزشکی جرم و نظارت بر آنها به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، ایرج فاضل افزود: هر نوع دخالت آرایشگاه‌ها در حوزه پزشکی اعم از خدمات لیزر یا تزریق‌های آرایشی جرم است و نظارت بر آنها به عهده وزارت بهداشت است که باید تیم‌های نظارتی خود را تقویت کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی: درباره مطب‌هایی که بدون تابلو و سردر فعالیت می‌کنند باید دید چه کسی در آن مطب مشغول به‌کار است آیا یک پزشک در آنجا طبابت می‌کند یا به‌طور کلی شخص دیگری با عناوین مختلف در آنجا بیمار معاینه می‌کند.

وی ادامه داد: دخالت دیگران در امور پزشکی افزایش یافته که این موضوع تخلف بزرگی است و افرادی که از اصلاح طب اسلامی سوء‌استفاده می‌کنند یا افرادی با عناوین دیگر مطب زده‌اند باید به دادسرای عمومی معرفی شوند، زیرا این افراد خسارت‌های جانی و مالی به شهروندان می‌زنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha