دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از تدوین سند اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در طرح ملی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر خبرداد و گفت:با تدوین این سند تا پایان برنامه ششم توسعه سالانه ۵درصد و در سال ۱۴۰۴، ۲۵ درصد کاهش اعتیاد خواهیم داشت.

تدوین سند «اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر»

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از تدوین سند اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در طرح ملی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر خبرداد و گفت:با تدوین این سند تا پایان برنامه ششم توسعه سالانه ۵درصد و در سال ۱۴۰۴، ۲۵ درصد کاهش اعتیاد خواهیم داشت.

به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، حمیدرضا صرامی در خصوص اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: در بحث اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دو اتفاق اساسی از زمان طرح این رویکرد توسط رحمانی فضلی


وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است. وی بیان کرد: نکته اول در بحث توسعه و تقویت سمن‌های پیشگیری از اعتیاد به معنای اخص کلمه چه در بحث پیشگیری اولیه و چه در بحث درمان، کاهش آسیب و صیانت این است که اقدامات قابل توجهی در حال انجام است.

اگرچه تا رسیدن به‌وضع مطلوب فاصله داریم اما تقویت و توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور بیانگر این است که رویکرد اجتماعی شدن رو به جلو است. صرامی با بیان اینکه اقدام دوم در رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری اجتماع محور در محل‌های شهری و روستایی است، تصریح کرد: اقدامی که در این عرصه از طریق سازمان بهزیستی کشور در حال انجام است با توسعه و تقویت برنامه‌های پیشگیری اجتماع محور در محله‌ها سبب شده است که باز گام‌های جدی تری در این بخش برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha