شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

دو دختر جوان افغان که برای انتقامجویی به صورت دختر مورد علاقه برادرشان اسید پاشیده و باعث مرگ او شده‌اند تا چند روز دیگر به اتهام قتل در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهند شد.

محاکمه خواهران اسید پاش

سلامت نیوز:دو دختر جوان افغان که برای انتقامجویی به صورت دختر مورد علاقه برادرشان اسید پاشیده و باعث مرگ او شده‌اند تا چند روز دیگر به اتهام قتل در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهند شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران این دو خواهر افغان که در جست و جوی برادر گمشده‌شان امیر بودند به سراغ المیرا دختر مورد علاقه برادرشان رفتند تا از برادرشان سرنخی به‌دست بیاورند اما المیرا مدعی شد خبری از این جوان ندارد. با گذشت چند روز دو خواهر افغان که ساره و هانیه نام دارند با المیرا در بوستانی واقع در منطقه خزانه تهران قرار گذاشتند و به اصرار از او خواستند مخفیگاه امیر را فاش کند اما المیرا حاضر به افشای محل اقامت این جوان افغان نشد، در همین هنگام خواهران خشمگین که یک دبه اسید با خود داشتند به المیرا هجوم بردند و او را به‌خاطر پنهان کردن برادرشان با اسید سوزاندند اما هنگامی که قصد فرار داشتند دستگیر شدند.
این در حالی بود که دختر جوان به علت شدت سوختگی، عفونت شدید و آسیب‌های جدی به صورتش یک سال و نیم بعد از این حادثه جان سپرد و حالا ساره و هانیه به اتهام مشارکت در قتل عمد قرار است تا چند روز دیگر از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری منتقل شوند تا برای محاکمه در برابر قضات دادگاه قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha