رئیس‌انجمن سوختگی ایران گفت: آمار سوختگی در ایران نسبت به سایر نقاط دنیا بسیار بالا است و بیشترین سوختگی مربوط كاركنان وزارت نیرو است و وزارت نیرو، برای پیشگیری از سوختگی با برق به كاركنان خود آموزش نمی‌دهد.

سلامت نیوز : رئیس‌انجمن سوختگی ایران گفت: آمار سوختگی در ایران نسبت به سایر نقاط دنیا بسیار بالا است و بیشترین سوختگی مربوط كاركنان وزارت نیرو است و وزارت نیرو، برای پیشگیری از سوختگی با برق به كاركنان خود آموزش نمی‌دهد.

هادی منافی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینكه بیشتر افرادی كه در كشور دچار سوختگی با برق می‌شوند جوان هستند اظهار داشت: این افراد بیشتر كاركنان وزارت نیرو هستند. به وزارت نیرو توصیه می‌شود پیمانكاران را مكلف كنند تا آموزش‌های لازم را به كاركنان خودشان بدهند.

وی افزود: به نظر من عدم آموزش مهندسان و تكنسین‌های وزارت نیرو در زمینه ایمنی لازم جهت پیشگیری سوختگی با برق موجب افزایش این سوختگی در كشور شده است كه باید برای ایجاد ایمنی‌های لازم آموزش‌های لازم را به كاركنان خود بدهند.

منافی یادآور شد: بیمه افرادی كه با برق سر و كار دارند بیمه مناسبی نیست لذا اگر فردی بر اساس سوختگی معلول شود حمایت های لازم را دریافت نمی‌كند.

رئیس‌انجمن سوختگی ایران خاطر نشان كرد: مردم باید آموزش‌های لازم در زمینه همه انواع سوختگی‌ها را ببینند تا بدانند در مقابل سوختگی‌ها چگونه باید عمل كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha