یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 243733

بنابر تازه‌ترین آماری که منتشر شده است، ایالت هاوایی در آمریکا، پرسرعت‌ترین روند ابتلا به افسردگی در این کشور و در جهان را طی می‌کند؛ ضمن اینکه بیش از 56 میلیون آمریکایی مبتلا به افسردگی هستند.

هاوایی رکورددار افسردگی در جهان

سلامت نیوز:بنابر تازه‌ترین آماری که منتشر شده است، ایالت هاوایی در آمریکا، پرسرعت‌ترین روند ابتلا به افسردگی در این کشور و در جهان را طی می‌کند؛ ضمن اینکه بیش از 56 میلیون آمریکایی مبتلا به افسردگی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، ،  بنابر تازه‌ترین آماری که منتشر شده است، ایالت هاوایی در آمریکا، پرسرعت‌ترین روند ابتلا به افسردگی در این کشور و در جهان را طی می‌کند.

کارشناسان بهداشتی آمریکا با هشدار اینکه سرعت ابتلا به افسردگی بیش از گروه دیگری در نوجوانان بیشتر است، اظهار داشتند: نرخ افسردگی بین گروه سنی 12 تا 17 سال با 64 درصد افزایش مواجه بوده است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که در سال‌های گذشته سلامت روان مردم آمریکا خدشه‌دار شده است و آنها بیش از هر زمان دیگری احساس افسردگی و اضطراب می‌کنند.

به گفته وزرات بهداشت آمریکا، اضطراب و افسردگی هر ساله 56 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و برای دولت هزینه‌های درمانی به بار می‌آورد.

محققان با بیان اینکه تنها 30 درصد از نوجوانان افسرده درمان می‌شوند، اظهار داشتند:‌ ابتلا به افسردگی در سنین پایین و عدم پیگیری برای درمان آن منجر می‌شود تا اثرات این اختلال تا بزرگسالی همراه آنها باشد و منجر به آسیب‌های اجتماعی فراوان شود.

به گفته کارشناسان عوامل مختلفی نظیر اختلالات رشدی، هورمونی، بیولوژیکی و عوامل دیگری نظیر استرس کار و مسئولیت‌های خانوادگی در بروز افسردگی نقش دارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha