یک موسسه سلامت روان در انگلیس تاکید کرده است از آنجا که یک سوم مردم این کشور احساس خودکشی را تجربه کرده‌اند باید استرس محیط کار نیز به عنوان یکی از خطرات شغلی در نظر گرفته و برای آن قوانین تنظیم شود.

استرس محیط کار به عنوان یکی از خطرات شغلی در نظر گرفته شود

سلامت نیوز:یک موسسه سلامت روان در انگلیس تاکید کرده است از آنجا که یک سوم مردم این کشور احساس خودکشی را تجربه کرده‌اند باید استرس محیط کار نیز به عنوان یکی از خطرات شغلی در نظر گرفته و برای آن قوانین تنظیم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، طبق آخرین گزارش‌ انجمن سلامت روان انگلیس یک سوم مردم این کشور احساس خودکشی را تجربه کرده‌اند و تعداد افرادی که در این همه‌گیری استرس تحت معاینه و درمان قرار نمی‌گیرند رو به افزایش است.

در گزارش انجمن سلامت روان انگلیس بر اعمال تغییرات اجتماعی در شیوه درمان مشکلات روان و ارائه قوانین جدید به کافرمایان برای مواجه با استرس و خطرات سلامت روان که همچون سلامت جسم حائز اهمیت است تاکید شده است.

آمارهای منتشر شده از بررسی روی بیش از ۴۶۰۰ فرد بزرگسال در انگلیس حاکی از آن است که از هر چهار نفر سه تن در سال گذشته به دلیل استرس احساس ناامیدی و ناتوانی داشته‌اند و این رقم در میان زنان ۸۱ درصد بوده است.

در گزارش انجمن سلامت روان آمده است: این نشان‌ دهنده فشارهایی است که از استرس های زندگی روزمره فراتر رفته و می‌تواند به اختلالات جدی‌تر روانی منجر شود.

۳۲ درصد از بزرگسالان در این کشور اظهار داشته‌اند که در نتیجه استرس احساس خودکشی را تجربه کرده‌اند در حالی که ۱۶ درصد از بزرگسالان به دلیل استرس به خود آسیب رسانده‌اند. همچنین زنان و جوانان بیشتر تحت تاثیر این شرایط قرار دارند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، انجمن سلامت روان انگلیس برای مقابله با این بحران از دولت درخواست کرده که استانداردهای جدید برای کارآفرینان و کارفرمایان ارائه کند تا خطرات روان شناختی را نیز در ارزیابی‌های ایمنی در محل کار در نظر بگیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha