مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیأت دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می کنند، ۱۹.۵درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. همچنین مابه التفاوت مربوطه به افزایش حقوق حداقل بگیران ٣١ اردیبهشت ماه و درباره سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می شود.

تصویب و ابلاغ افزایش حقوق بازنشستگان از سوی دولت/ پرداخت مابه‌التفاوت حداقل‌بگیران،۳۱ اردیبهشت

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیأت دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می کنند، ۱۹.۵درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. همچنین مابه التفاوت مربوطه به افزایش حقوق حداقل بگیران ٣١ اردیبهشت ماه و درباره سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب تری انجام شود.

وی تقبل ریسک های اقتصادی و اجتماعی را مأموریت اصلی سازمان های بیمه گر عنوان کرد و اظهار داشت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسکهای جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک های مختلف به مردم منتقل نشود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسکهای اجتماعی و اقتصادی را دارند و ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می کنیم.

دکتر نوربخش هدف نهایی تمامی اقدامات و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی را ارتقاء خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

 دکتر نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تأکید قرارداد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت ما در سازمان تأمین اجتماعی باشد و این کار وظیفه تمامی همکاران است. خروجی تمامی فعالیت ها و تلاش ها و برنامه ریزی های ما باید منجر به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب باشد و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ١٠ درصد بیمه شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه ساز ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha