در این سیل یک کودک پنج ساله مفقود شد که جسد وی بعد از گذشت چند ساعت در حوالی روستا کشف شده است

کشف جسد 2 تن از گمشدگان سیل خراسان جنوبی/ کشته شدگان: یک کودک 5 ساله و یک مرد 40 ساله

سلامت نیوز:در این سیل یک کودک پنج ساله مفقود شد که جسد وی بعد از گذشت چند ساعت در حوالی روستا کشف شده است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،تاکنون جسد دو نفر از گمشدگان سیل روزگذشته درمیان توسط نیروهای امدادی و عملیاتی پیدا شد.

محمد بشیری زاده فرماندار درمیان با اشاره به وقوع سیلاب در بخش های از شهرستان درمیان، اظهار داشت: سیل روز گذشته در این شهرستان سبب بروز خسارت به باغات و مزارع کشاورزی شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی ها در بخش مرکزی و گزیک این شهرستان به وقوع پیوسته است، بیان کرد: همچنین ایستگاه های منطقه خیرآباد و کلاته گاویچ بالغ بر ۳۳ میلی متر بارندگی را گزارش کرده اند.

فرماندار درمیان با اشاره به مفقود شدن سه نفر از اهالی روستای اسکندر این شهرستان به دنبال وقوع سیل، عنوان داشت: یکی از این افراد در همان ساعات اولیه توسط نیروهای امدادی پیدا و به بیمارستان منتقل شد که در حال حاضر وضعیت عمومی این فرد خوب است.

بشیری زاده با بیان اینکه همچنین در این سیل یک کودک پنج ساله مفقود شد که جسد وی بعد از گذشت چند ساعت در حوالی روستا کشف شده است، بیان داشت: نفر سوم نیز مرد ۴۰ ساله بود که بعد از تلاش چندین ساعته نیروهای امدادی جسد وی بامداد امروز در شعاع ۲۰ کیلومتری روستا کشف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ های عملیاتی به مناطق سیل زده اعزام و در حال براورد میزان خسارت به بخش های مختلف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha