چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در چارچوب محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است. ما شش مکانیسم برای اشتغال‌زایی پیش‌بینی و تاکنون 450 هزار فرصت شغلی عمدتا در مناطق محروم کشور ایجاد کرده‌ایم.

450 هزار شغل در مناطق محروم

سلامت نیوز:رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره): فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در چارچوب محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است. ما شش مکانیسم برای اشتغال‌زایی پیش‌بینی و تاکنون 450 هزار فرصت شغلی عمدتا در مناطق محروم کشور ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ،اقدامات این ستاد، سند توانایی و اتکا به جوانان است و از سوی دیگر نشان‌دهنده خدمات ستاد به مردم است. ایران از نعمت‌های خدادادی زیادی برخوردار است که هر کدام می‌تواند مشکل اصلی کشور یعنی اشتغال را حل کند.

ما 2700 کیلومتر مرز آبی و معادن زیادی داریم، همچنین 95 درصد تولید زعفران دنیا و متنوع ترین محصولات صنایع‌دستی دنیا را در اختیار داریم که متاسفانه استفاده خوبی از آنها نمی‌شود.

با این پتانسیل نباید شرایط به گونه‌ای باشد که برای ایجاد پنج میلیون شغل در مردم ایجاد اضطراب کنیم، زیرا این اجحاف به مردم است. در همه کشورهایی که رشد شتابان داشتند دو محور مشترک وجود دارد که یکی موضوع توجه به شرکت‌های کوچک و متوسط و دیگری تمرکز بر شرکت‌های دانش بنیان است، بنابراین ما نیز می‌توانیم با تمرکز بر این دو حوزه، مشکلات کشور را حل و فصل و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha