معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طرح جدید زوج و فرد کردن خودروها براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا اجرایی شده است و شورای عالی ترافیک درباره افزایش محدوده زوج و فرد مجوزی نداده است.

سلامت نیوز :معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طرح جدید زوج و فرد کردن خودروها براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا اجرایی شده است و شورای عالی ترافیک درباره افزایش محدوده زوج و فرد مجوزی نداده است.

به گزارش فارس محمدرضا محمودی ، اجرای طرح افزایش محدود زوج و فرد کردن خودروها را مقطعی دانست و اظهارداشت: در حال حاضر طرح زوج وفرد کردن خودروها در زمانی که آلودگی هوا در وضعیت اضطرار قرار دارد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای دائمی شدن در شورای عالی ترافیک مطرح شده است، گفت: برای دائمی شدن طرح زوج وفرد کردن خودروها نیاز به دستور وزیر کشور داریم.

محمودی در ادامه افزود: براساس جلسه‌ اخیر شورای عالی ترافیک که در چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد پیشنهادات دیگری در خصوص نحوه اجرای طرح زوج وفرد کردن خودروها در حال بررسی است.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: قرار شد که شهرداری تهران نسبت به نصب تابلوهای جدید طرح زوج و فرد کردن خودروها اقدام کند و نیروهای راهور نیز در محدوده‌های زوج و فرد کردن خودروها مستقر شده‌اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha