رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد تا سرعت مطمئنه، قوانین و مقررات را رعایت کنند.

عدم رعایت سرعت مطمئنه عامل تصادف موتورسیکلت‌سوارها

سلامت نیوز:رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد تا سرعت مطمئنه، قوانین و مقررات را رعایت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام وضعیت ترافیکی دوشنبه (31 اردیبهشت) اظهار کرد: با توجه به اینکه بار ترافیکی از ساعت 6:30 صبح در اکثر معابر شروع می‌شود، تا ساعت 9 صبح بار ترافیکی تخلیه و وضعیت ترافیک به حالت عادی می‌رسد و شاهد افزایش سرعت در معابر خصوصا در بزرگراه‌ها هستیم.

رازقی افزود: در روزهای گذشته چندین مورد تصادف جرحی در حاشیه بزرگراه‌ها داشتیم که علت آن عدم توجه به جلو و عدم رعایت سرعت مطمئنه خصوصا از سوی موتورسیکلت‌هاست. لازم است وسایل نقلیه خصوصا در زمانی که هوا تاریک است، نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه مقید باشند.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی در سال گذشته مربوط به موتورسیکلت سواران بوده، به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت در معرض برخورد و واژگونی سریع است، به راکبین موتورسیکلت توصیه می‌شود خصوصا در محورهای بزرگراهی سرعت مطمئنه را رعایت کنند، از کلاه ایمنی استفاده کنند و از خطوط اضطرار و تونل‌ها عبور نکنند تا از وقوع سوانح رانندگی جلوگیری شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha