معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی تهران به عنوان متولی ساماندهی معتادان متجاهر در حال حاضر ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در این مراکز را ندارد.

بهزیستی ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در مراکز را ندارد

سلامت نیوز: معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی تهران به عنوان متولی ساماندهی معتادان متجاهر در حال حاضر ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در این مراکز را ندارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،حمیدرضا شمس اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به نیاز موجود در جامعه و تلاش‌های صورت گرفته و مشارکت و همراهی دستگاه های همکار، ظرفیت درمان اعتیاد برای هشت هزار نفر از معتادان متجاهر در استان تهران مهیا شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به طرح‌ها و دستگیری‌های سال گذشته ظرفیت مراکز درمانی بستری ماده 16 استان تکمیل است و معتادان پذیرش شده دوره درمانی و بازتوانی شش ماهه خود را می‌گذرانند.

شمس ادامه داد: در این شرایط بهزیستی استان تهران به عنوان متولی ساماندهی معتادان متجاهر در حال حاضر ظرفیتی برای پذیرش مجدد معتادان متجاهر در این مراکز را ندارد.

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران گفت: با توجه به انتشار مطلب « ادعای فرمانداری تهران درباره مرحله دوم جمع آوری معتادان صحت ندارد» لازم به توضیح است مسئولیت صحت و سقم مطالب و موضوعات مندرج در رسانه‌ها از سوی مسئولان استانی با بهزیستی استان نیست و این سازمان تنها در حوزه اقدامات و اختیارات خود پاسخگو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha