معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اوباشگری برخی جوانان را ناشی از کم‌ کاری‌ها در آموزش و پرورش دانست و گفت: همه حرف ما با آموزش ‌و پرورش این است که چرا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هیچ‌آموزشی در مدارس داده نمی‌شود.

سلامت نیوز:معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اوباشگری برخی جوانان را ناشی از کم‌ کاری‌ها در آموزش و پرورش دانست و گفت: همه حرف ما با آموزش ‌و پرورش این است که چرا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هیچ‌آموزشی در مدارس داده نمی‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ارمان، محمد مهدی تندگویان درباره چرایی اوباشگری برخی جوانان و راهکارهای این معاونت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان این قشر افزود: پیرامون این مساله چندین بحث مطرح است که معمولا راجع به آن در شورای اجتماعی کشور و جاهای دیگر بحث می‌شود. بنده نیز همواره موضوعات خودم را عنوان کرده‌ام، اما بخش اصلی مسائل مربوط به جوانان به آموزش ‌و پرورش برمی‌گردد و اتفاقا درخواست ستاد ساماندهی جوانان، تفکیک حوزه‌های سنی بوده است.

  او درباره عدم استقبال جوانان از مراکز مشاوره تاکید کرد: ما مراکز مشاوره در حوزه ازدواج برای جوانان تاسیس کردیم، اما چون جوانان در دوران مدرسه مشاوره محور بار نیامده‌اند، اصلا به مراکز ما مراجعه نمی‌کنند. حتی دوره‌هایی رایگان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دایر کردیم که جوانان به آن مراجعه نکردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha