سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از شهروندان خواستاریم تا اطلاع ثانوی از مصرف قارچ‌های خودرو خودداری کنند و برای تهیه قارچ حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند.

آخرین وضعیت مسمومیت‌های قارچ‌های سمی/۱۸ نفر فوت کردند

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از شهروندان خواستاریم تا اطلاع ثانوی از مصرف قارچ‌های خودرو خودداری کنند و برای تهیه قارچ حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص آخرین وضعیت مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی گفت: برطبق آخرین گزارشات دریافتی تا این لحظه خوشبختانه به تعداد مسمومیت‌ها و فوتی‌های مصرف کننده قارچ‌های سمی افزوده نشده است. مجتبی خالدی اعلام کرد: تاکنون ۱۸ نفر از هموطنان به دلیل مصرف قارچ‌های سمی فوت کرده اند و به تعداد آن‌ها افزوده نشده است.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعان مسمومی که قارچ‌های سمی مصرف کرده اند به طور چشمگیری کاهش یافته است، گفت: همچنان استان کرمانشاه در صدر استان‌هایی قرار دارد که بیشترین تلفات را از مصرف قارچ‌های سمی داشته است. سخنگوی سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: از شهروندان خواستاریم تا اطلاع ثانوی از مصرف قارچ‌های خودرو خودداری کنند و برای تهیه قارچ حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha