پلیس برای دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در نقش خواستگار ظاهر شده بود، از مردم درخواست کمک کرد.

عکس/ خواستگار کلاهبردار را شناسایی کنید

سلامت نیوز: پلیس برای دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در نقش خواستگار ظاهر شده بود، از مردم درخواست کمک کرد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه شرق نوشت: پلیس برای دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که در نقش خواستگار ظاهر شده بود، از مردم درخواست کمک کرد. به گزارش خبرنگار ما، پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه جعل عناوین روز ۱۸ فروردین از کلانتری نواب به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی در کلانتری گفته بود شخصی ضمن معرفی خود به عنوان مأمور یکی از وزارتخانه‌های دولتی و به بهانه خرید خودروی اقساطی بدون بهره با شرایط بسیار مناسب اقدام به کلاهبرداری چند میلیون‌تومانی از او کرده است. این زن پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح شکایت خود به کارآگاهان گفت: چندی پیش با شخصی که خودش را به نام آقای ظریف معرفی کرده بود، آشنا شدم.

این شخص خودش را به عنوان مأمور یکی از وزارتخانه‌های مهم دولتی معرفی کرد و پس از مدت کوتاهی به من پیشنهاد ازدواج داد. در این مدت او بار‌ها درباره جایگاه اداری خود صحبت می‌کرد تا اینکه یک بار گفت: می‌تواند با استفاده از موقعیت خود نسبت به ثبت‌نام خرید یک خودروی سواری برای من آن هم به صورت اقساط بلندمدت و مهم‌تر از آن بدون بهره اقدام کند و فقط من باید مبلغی را به‌عنوان پیش‌ثبت‌نام به حساب خودروسازی مربوطه واریز کنم تا در مدت چند روز خودرو را تحویل بگیرم. من که در همین مدت کوتاه به این شخص اعتماد کامل پیدا کرده بودم، پول درخواستی او برای ثبت‌نام اولیه خودرو را به وی پرداخت کردم و منتظر ماندم تا در چند روز خودرو را تحویل بگیرم، اما هیچ خبری نشد. بار‌ها با این شخص تماس گرفتم، اما گوشی تلفن همراهش خاموش بود. آن زمان بود که فهمیدم می‌خواستم با کسی ازدواج کنم که از او فقط یک شماره تلفن همراه داشتم.

کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات این زن که گفته بود برای دریافت پول به همراه متهم به بانک مراجعه کرده، به شعبه مورد‌نظر رفتند و با بازبینی تصاویر ضبط‌شده از طریق دوربین‌های مداربسته و راهنمایی شاکی موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند.




مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده و به‌منظور شناسایی و دستگیری متهم، هماهنگی لازم برای انتشار بدون پوشش تصویر به‌دست‌آمده از متهم با بازپرس شعبه ۷ دادسرای ناحیه ۱۰ تهران به‌عمل آمده است و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند و اطلاعاتی درباره هویت واقعی یا مخفیگاه و محل‌های تردد این شخص دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره ۵۱۰۵۵۵۱۳ در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند. همچنین از دیگر شکات و مال‌باختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شده و از سوی این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند نیز دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha