دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 24493
 سلامت نیوز :رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: كمبودهای بهداشت و درمان از جمله تجهیزات پزشكی، بودجه، متخصصان و فضای درمانی همیشه در حوزه بهداشت و درمان وجود داشته است.

به گزارش  فارس، محمدرضا رزاقی در حاشیه نشست بهینه‌سازی روند امور اجرایی شبكه‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و ایران سابق (پس از ادغام) با توجه به گلایه‌های بسیار روسای شبكه‌های بهداشت و درمان شهرستان تهران به خبرنگاران اظهار داشت: كمبود همیشه در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد و متعاقباً در جلسات رفع مشكلات و بررسی نیازسنجی‌ها نیز با گلایه‌های مسوولان ذیربط حوزه‌های بهداشتی درمانی مواجه می‌شویم كه همه طبیعی است.

وی افزود: این نشست كه با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت و فرماندار شهرستان تهران برگزار شد در راستای ارائه نظرات همكاران در حوزه بهداشت و درمان صورت پذیرفت تا با بررسی و تكمیل گزارش‌های نهایی هر چه سریعتر مشكلات بهداشت و درمان مراكز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی مرتفع شود.

رزاقی به توجه وزیر بهداشت برای رفع مشكلات درمانی شهرستانهای تهران كه به ادغام دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و ایران سابق منتهی شد اشاره كرد و گفت: امیدواریم با توجه به مساعدت استاندار تهران كه معاون وی امروز در این جلسه نیز قول مساعدت و همكاری داد مشكلات حوزه بهداشت و درمان استان تهران كمتر و در نهایت برطرف شود.

وی به پذیرش و استخدام 23 هزار نیروی پرستار كه با توجه ویژه رئیس جمهوری صورت پذیرفت نیز اشاره كرد و بیان داشت: متعاقباً دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی نیز بر اساس سهمیه اعلام شده وزارت بهداشت از این پرستاران در مراكز تحت پوشش خود استفاده خواهد كرد.

رزاقی به جلسه دیروز خود در زمینه تكمیل مصوبات سفر دوم رئیس جمهور برای حل مشكلات بهداشتی و درمانی شهرستان تهران اشاره كرد و افزود: كمبود تجهیزات پزشكی و فضای درمانی نیز از جمله مسائل مهم مراكز درمانی شهرستان‌های استان تهران محسوب می‌شود كه امیدواریم در برنامه سفر سوم رئیس جمهوری برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha