سردار مومنی با اعلام خبر شهادت مامور مرزبانی منطقه جکیگور در درگیری با اشرار گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون جانفشانی مرزبانان غیور است.

شهادت مامور مرزبانی منطقه جکیگور در درگیری با اشرار

سلامت نیوز:سردار مومنی با اعلام خبر شهادت مامور مرزبانی منطقه جکیگور در درگیری با اشرار گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون جانفشانی مرزبانان غیور است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار "اسکندر مومنی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی شامگاه دیروز در جمع دریابانان ناوگروه شناوری شماره 2 موقعیت شهید "تقوی" شهرستان ساری با حضور در مراسم افطاری این عزیزان، اظهار داشت: از اینکه در این ماه عزیز در جمع شما، مرزبانان و دریابانان غیور هستم، احساس خوشحالی و خرسندی می کنم.

وی ادامه داد: لحظاتی قبل از اذان مغرب، "علیرضا دهمرده" یکی از مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون رشادت ها و جانفشانی های مرزبانان غیور است و مردم قدردان زحمات و رشادت های شما عزیزان هستند.

این مقام عالی انتظامی کشور خطاب به دریابانان حاضر در این جلسه، گفت: حامل سلام گرم سردار "اشتری" فرمانده محترم نیروی انتظامی به تک تک شما دلیرمردان شجاع هستم.

سردار مومنی در ادامه گفت: براساس قانون اساسی، هرگونه تغییر در خطوط مرزی باید در مجلس مطرح و به تصویب چهار پنجم نمایندگان برسد و این به دلیل اهمیت مرزها و خاک سرزمینی است که شما از آن پاسداری می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha