رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: نیروی انسانی متخصص و كارآمد برای شهرستانهای تهران نیازی اصلی و اساسی به حساب می‌آید و در كنار آن رفع كمبود تجهیزات پزشكی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش فارس، محمدرضا رزاقی امروز در نشست بهینه‌سازی روند امور شبكه‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و ایران سابق (پس از ادغام) اظهار داشت: حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال با وجود هجمه‌های تهاجم فرهنگی ملت ایران از باب وظیفه خود به طور شایسته عمل كردند و با حضور پرشكوه خود در این راهپیمایی مشت محكمی بر دهان استكبار كوبیده و تبلیغات ضد انقلابی را نقش بر آب كردند.

وی به بخش بهداشت و درمان به عنوان نیاز اساسی مردم اشاره كرد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی كشور همان طور كه از نامشان پیداست در كنار رسالت بزرگ آموزش مسئولیت خطیر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را نیز برعهده دارند.

رزاقی با اشاره به این نكته كه بیش از 3 ماه از ادغام دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و ایران می‌گذرد افزود: با عنایت به اینكه بخش وسیعی از استان تهران و حدود 85 درصد خدمات بهداشتی و درمانی آن به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی واگذار شده است برگزاری این نشست به منظور بحث و بررسی در خصوص نیازها و رفع این موارد و مسائل موجود امری لازم و ضروری بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی اظهار داشت: باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرده و برای تعالی دانشگاه و ارتقای كیفیت خدمات‌رسانی از آن بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha