سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 245086

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن توضیحات وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوال نماینده مردم رشت، از توضیحات وزیر قانع شدند.

وزیر بهداشت مجلس را قانع کرد

سلامت نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن توضیحات وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوال نماینده مردم رشت، از توضیحات وزیر قانع شدند.

به گزارش سلامت نیوز، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، غلامعلی جعفرزاده از سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی پرسید علت سوء تدبیر، عدم نظارت، بروز تخلفات عدیده بر خلاف اساسنامه و ضوابط معینه و قوانین جاری که بعضا دست‌درازی به بیت‌المال است و همچنین ارائه خدمات نامطلوب و نامناسب به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجام هزینه منابع دانشجویان برای رفاه کارکنان چرا صورت پذیرفته است؟

 
 وزیر بهداشت ضمن توضیحات کوتاهی در خصوص عملکرد مثبت رییس صندوق رفاه دانشجویان، از جعفرزاده خواست تا حرمت مومن را که در ماه رمضان مضاعف است حفظ کرده و اجازه دهد سوالش را یک ماه دیگر که در رای نهایی دیوان محاسبات کشور صادر شد، مجددا به جریان بیندازد که این درخواست وزیر بهداشت از سوی نماینده سوال‌کننده مورد مخالفت قرار گرفت.
 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سخنان وزیر بهداشت و نماینده سوال‌کننده، توضیحات و درخواست قاضی‌زاده هاشمی را وارد دانسته و قانع شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha