استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت با همه توان از مردم سیل زده پیرانشهر حمایت می کند.

پرداخت وام 25 میلیون تومانی به خسارت دیدگان سیل پیرانشهر

سلامت نیوز:استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت با همه توان از مردم سیل زده پیرانشهر حمایت می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمد مهدی شهریاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای پسوه پیرانشهر در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته وقوع سیل در منطقه پسوه باعث ایجاد خسارت زیادی به منازل و اموال مردم شد؛ البته با اطلاع قبلی که داده شده بود مردم توانستند روستا را تخلیه کنند و بجز یک مورد فوت کودک، تلفات جانی دیگری نداشتیم.

مقام عالی استان با بیان اینکه دولت با تمام توان از مردم سیل زده حمایت خواهد کرد، افزود: از همان ساعات اولیه، امدادگران و دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل وقوع سیل به یاری مردم شتافته‌اند و این امدادرسانی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

شهریاری در رابطه با تصمیمات و تمهیدات اتخاذ شده در جهت بازسازی منازل روستایی گفت: 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی 4 درصد برای کسانی که منازلشان تخریب شده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: 15 هکتار زمین نیز از اراضی منابع طبیعی برای احداث منازل و واحدهای مسکونی که در مسیر سیل ساخته شده بودند و بخاطر وقوع سیل دچار تخریب شدند، در نظر گرفته شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: 5 میلیون تومان تسهیلات معیشتی از طرف دولت و 3 میلیون تومان نیز بصورت بلاعوض از طرف استانداری به هر خانوار پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha