رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات امدادگران در شش استان متاثر از سیل و آبگرفتگی و توفان شن از فوت دو نفر براثر سیل در استان آذربایجان غربی خبر داد.

جان باختن 2 هموطن در سیل آذربایجان غربی

سلامت نیوز:رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات امدادگران در شش استان متاثر از سیل و آبگرفتگی و توفان شن از فوت دو نفر براثر سیل در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارپش سلامت نیوز به نقل از آنا،مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی و توفان شن طی ٤٨ ساعت گذشته اظهار کرد: ٦استان کشور از جمله آذربایجان غربی، زنجان، سیستان و بلوچستان، کردستان، گلستان و همدان در تحت تاثیر این حوادث قرار گرفتند که تاکنون به 7 شهر و روستا امداد رسانی شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر به 142 نفر در طول این مدت، افزود: 80 نفر اسکان اظطراری یافتند اما متاسفانه 2 نفر در استان آذربایجان غربی و چالداران جان خود را از دست دادند.

سلیمی ادامه داد: در این مدت از 7 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و 81 نفر از امدادگران در قالب 19 تیم امدادی به متاثران از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، 110 تخته پتو، 300 بطری آب معدنی و 100 قوطی کنسرو در بین هموطنان این مناطق توزیع شد.

سلیمی یادآور شد: همچنین طی این مدت به دلیل وقوع توفان شن ٢٥٤٣٠ عدد ماسک در ٢٣ شهر و روستا شهرستان هیرمند،استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha