مردی که زن‌دایی‌اش را مورد آزار قرار داده بود، به اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخته و به شلاق و تبعید محکوم شد.

تبعید و شلاق مجازات خواهرزاده شیطان صفت

سلامت نیوز: مردی که زن‌دایی‌اش را مورد آزار قرار داده بود، به اتهام رابطه نامشروع مجرم شناخته و به شلاق و تبعید محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، رسیدگی به این پرونده از بهمن‌سال‌۹۶ با شکایت زن جوانی به نام مهین به اتهام اذیت و آزار از سوی خواهرزاده شوهرش آغاز شد. آن زن در طرح شکایتش گفت: «شوهرم مرا صیغه ۹۹ ساله‌اش کرد و با هم زندگی را شروع کردیم. در این ۱۵‌سال یک‌پسر ۱۲‌ساله دارم و یک فرزند شش‌ساله که معلول جسمی است. شب گذشته همسرم بنا به شغلی که دارد همراه پسر ۱۲‌ساله‌ام به مسافرت کاری رفت. خواهرزاده شوهرم که همسایه دیوار به دیوار ماست وقتی از نبود شوهرم باخبر شد وارد خانه‌مان شد و مرا آزار داد.»
با طرح این شکایت مرد ۳۷‌ساله بازداشت شد، اما در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد.
پرونده متهم بنا به شواهد و مدارک موجود به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه محاکمه شاکی به همراه شوهرش و متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی حاضر شدند. ابتدای جلسه که به صورت غیر‌علنی برگزار شد، زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «این مرد زندگی من و فرزندانم را تباه کرده است. همسرم حرفم را باور نمی‌کند و می‌گوید مهریه‌ام را می‌پردازد تا مرا طلاق دهد. باور کنید جایی برای زندگی ندارم و از ریاست دادگاه می‌خواهم به خاطر فرزند معلولم مرا کمک کند و برای متهم اشد مجازات می‌خواهم.»
در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «مدتی بود که با همسر دایی‌ام به صورت پیامکی در ارتباط بودم و بار‌ها در نبود دایی‌ام به خانه‌شان رفته بودم، اما او را آزار ندادم.»
بعد از اظهارات متهم، شاکی از جای خود بلند شد و در حالیکه فریاد می‌کشید و گریه می‌کرد، گفت: «متهم دروغ می‌گوید. همه پیامک‌ها به خاطر رابطه فامیلی بود و او با این حرف‌ها می‌خواهد شوهرم را نسبت به من بدبین کند تا زندگی‌ام از هم بپاشد.»
در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده، مرد جوان را به اتهام رابطه نامشروع به ۱۰۰‌ضربه شلاق و یکسال تبعید محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha