سلامت نیوز :معاون فرهنگی و آموزشی سازمان ملی جوانان گفت: نخستین كنگره ملی روانشناسان و مشاوران كشور 4 و 5 اسفند به همت سازمان نظام مشاوره و روانشناسی و سازمان ملی جوانان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از روابط عمومی سازمان ملی جوانان، پرویز كرمی با بیان اینكه نخستین كنگره ملی روانشناسان و مشاوران ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این كنگره به منظور ارتقا سطح توانمندی روانشناسان و مشاوران كشور برگزار خواهد شد كه روز دوم آن به كارگاه‌های آموزشی و كلاس‌های ارتقا توانمندی اختصاص دارد.

وی از تخفیف 50 درصدی حق عضویت و ثبت‌نام در كنگره برای مراكز مشاوره تحت پوشش سازمان ملی جوانان در كارگاه‌های آموزشی این كنگره خبر داد و گفت: هم اكنون 180 مركز مشاوره فعال، مجوز فعالیت از سوی سازمان ملی جوانان را دارند كه با معرفی معاونت فرهنگی این سازمان می‌توانند در كارگاه‌های آموزشی و بازآموزی كنگره حضور یابند.

كرمی به برگزاری 16 كارگاه در روز دوم این كنگره اشاره كرد و افزود: كارگاه‌های اخلاق در روانشناسی و مشاوره با حضور اساتیدی از جمله نوابی‌نژاد و حسینیان و مبانی روانشناختی اصول و معیارهای كفویت و همسانی در زوجیت با حضور غلامعلی افروز از جمله مهمترین كارگاه‌های آموزشی این كنگره است.

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان ملی جوانان با بیان اینكه برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، نشست كنگره سراسری روانشناسان و رؤسای مراكز مشاوره و روانشناسی برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: در این همایش دو روزه كه با حضور مسئولان تراز اول، رؤسای سازمان نظام مشاوره و روانشناسی، اساتید دانشگاه و كارگزاران این مهم تشكیل می‌شود، ضمن بهره‌گیری از برگزاری كارگاه‌های روانشناسی و مشاوره از روانشناسان برگزیده نیز تقدیر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha