چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 245492

هرساله در روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به مناسبت روز جهانی محیط زیست اطلاعیه های در مورد آگاهی از نیاز فوری به حفاظت از جهان منتشر می شود اما حفاظت از محیط زیست نباید تنها به یک روز محدود شود.

۴۰ درصد بیماری ها مرتبط با محیط زیست است

سلامت نیوز:هرساله در روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به مناسبت روز جهانی محیط زیست اطلاعیه های در مورد آگاهی از نیاز فوری به حفاظت از جهان منتشر می شود اما حفاظت از محیط زیست نباید تنها به یک روز محدود شود.

 همه باید بدانیم که سلامت ما کاملا به هوایی که تنفس می کنیم، غذایی که مصرف می کنیم، آبی که می نوشیم و محیط زیستی که در آن زندگی می کنیم وابسته است.

طبق گزارش محققان، حدود ۴۰ درصد تمام بیماری های عفونی و شماری از بیماری های غیرعفونی نظیر آسم و سایر آلرژی ها ارتباط مستقیمی با کیفیت محیط زیست دارند.

بعلاوه محیط زیست سمی بر تمام بیماری های که ما می شناسیم هم تاثیر گذاشته و درمان آنها را دشوار می کنند.

به گزارش مهر ٬شعار امسال روز جهانی محیط زیست «غلبه بر آلودگی پلاستیکی» است. انتخاب شعار«غلبه بر آلودگی پلاستیک» که به نوعی هدف حذف آلودگی‌های پلاستیکی را دنبال می‌کند، فراخوانی برای اقدام در مبارزه با یکی از بزرگترین چالش‌های محیط ‌زیستی عصر حاضر است. برای برگزاری این رویداد بزرگ جهانی، هر سال یک کشور به عنوان میزبان برگزیده می‌شود که میزبان امسال روز جهانی محیط زیست، کشور هندوستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha