چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 24551
سلامت نیوز :رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری طرح زوج و فرد در تهران در محدوده جدید به اجرا در می‌آید و سراسری نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی افزود: بر اساس مصوبه شورایعالی ترافیک که به تایید وزیر کشور رسیده است و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از ابتدای اسفندماه سال جاری طرح زوج و فرد در تهران در محدوده جدید به اجرا در می‌آید و سراسری نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران مکلف شده است تا نسبت به نصب دوربین در مبادی ورودی طرح زوج و فرد اقدام کند تصریح کرد: تا زمان نصب این دوربین‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ این محدوده را از طریق عوامل راهنمایی و رانندگی کنترل خواهد کرد.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: محدوده طرح جدید زوج فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود.

وی همچنین از کاهش زمان اجرای طرح زوج و فرد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در راستای ایجاد تسهیلات برای شهروندان جهت خریدهای نوروزی، برنامه‌ریزی‌هایی لازم صورت گرفته تا کمترین فشار در این خصوص به تهرانی‌ها وارد شود.

وی تصریح کرد: در این راستا کاهش زمان اجرای طرح زوج و فرد در تهران در دستورکار است که در این خصوص در حال بررسی چند گزینه در این خصوص هستیم.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار امیدواری کرد که با همکاری خوب مردم اجرای طرح زوج و فرد در محدوده جدید موجب کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر و کاهش آلودگی هوا شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha