سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 245881

محمدسعید ایزدی با بیان این‌که مصوبه کمیسیون ماده 5 درباره باغات شهر تهران و لزوم حفظ زیستگاه طبیعی آن‌هاست، اظهار کرد:‌ برای دره فرحزاد و منطقه کن در طرح جامع کاربری فضای سبز، کاربری خاص در نظر گرفته شده و باید به عنوان تنفس‌گاه شهری حفاظت شوند.

مجوز ساخت برج-باغ‌ها در تهران لغو شد

سلامت نیوز: محمدسعید ایزدی با بیان این‌که مصوبه کمیسیون ماده 5 درباره باغات شهر تهران و لزوم حفظ زیستگاه طبیعی آن‌هاست، اظهار کرد:‌ برای دره فرحزاد و منطقه کن در طرح جامع کاربری فضای سبز، کاربری خاص در نظر گرفته شده و باید به عنوان تنفس‌گاه شهری حفاظت شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محمدسعید ایزدی با بیان این‌که مصوبه کمیسیون ماده 5 درباره باغات شهر تهران و لزوم حفظ زیستگاه طبیعی آن‌هاست، اظهار کرد:‌ برای دره فرحزاد و منطقه کن در طرح جامع کاربری فضای سبز، کاربری خاص در نظر گرفته شده و باید به عنوان تنفس‌گاه شهری حفاظت شوند.

وی با اشاره به این‌که مجوز ساخت‌وساز اندکی در این مناطق مطرح شده که شامل برج- باغ و باغ- ویلاست، تصریح کرد: خوشبختانه شورای شهر تهران اخیرا مصوبه ایجاد برج-باغ ها را لغو کرده است.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌های طبیعی در شهر تهران باید مورد حفاظت قرار گیرند، افزود: این باغ‌ها متعلق به مردم است و باید تلاش شود میان منافع افراد و منفعت های ملی تعادل برقرار شود.
منبع

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha