سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 91 درصد از متقاضیان در سال 96 وام ازدواج دریافت کردند، گفت: در سال 96، یک میلیون و 290 هزار تقاضا برای وام ازدواج ثبت شد که یک میلیون 175 هزار فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شد.

وام ازدواج به 91 درصد متقاضیان پرداخت شد

سلامت نیوز:  وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 91 درصد از متقاضیان در سال 96 وام ازدواج دریافت کردند، گفت: در سال 96، یک میلیون و 290 هزار تقاضا برای وام ازدواج ثبت شد که یک میلیون 175 هزار فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در شصت و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان درباره بودجه سازمان برنامه بودجه برای تاسیس خانه های هلال افزود: این سازمان بیش از 25 میلیارد تومان اختصاص داده و البته نیاز هست استان ها زمین های را با شرایط در نظر گرفته شد، به این امر اختصاص دهند تا بتوانند اعتبارات را برای ساخت خانه جوان دریافت کنند.


وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در سال جاری 130 میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت در اختیار جوانان و سمن های اشتغال آفرین قرار گیرد.


وی با بیان اینکه دولت به جد علاقمند بهره گیری از جوانان و زنان در پست های مدیریتی است، گفت: هم اکنون دو مدیر کل زیر 40 سال در وزارت، دو معاون زن و یک مدیر کل زن استانی داریم؛ جوانترین مدیرکل دولت هم در این وزارتخانه حضور دارد.


وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه خانه های جوان به عنوان مراکزی برای ساماندهی امور جوانان و تشکل ها با جدیت ادامه دارد، سال گذشته 23 هزار خانه ورزش روستایی راه اندازی شد و امسال 3 هزار خانه ورزش روستایی جدید برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان احداث می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha