سی و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی به طور همزمان صبح روز پنجشنبه در 19 حوزه امتحانی کشور برگزار شد.

سلامت نیوز :سی و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی به طور همزمان صبح روز پنجشنبه در 19 حوزه امتحانی کشور برگزار شد.
 
 در این آزمون بیش از 15 هزارو 182 نفر داوطلب برای تحصیل در 25 رشته تخصصی در 32 دانشگاه علوم پزشکی کشور به رقابت پرداختند.
بر اساس این گزارش 55 درصد از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون مرد و 45 درصد زن بوده اند و طبق برنامه های تنظیم شده و مصوبات شورای گسترش دانشگاهها و همچنین بر اساس مطالعات نیازسنجی و ظرفیت سنجی قریب به 16 درصد  از شرکت کنندگان در این آزمون به دوره های تخصصی راه پیدا خواهند کرد.
بر اساس اعلام وب دا، آزمون پذیرش دستیار تخصصی در 17 حوزه مراکز استان ها و 2 حوزه تهران ، طبق برنامه تنظیم شده با کمال نظم و آرامش برگزار شد.
این گزارش می افزاید: حوزه های علوم پزشکی تهران با 2 هزارو 419 نفر ، علوم پزشکی شهید بهشتی با 2 هزارو 321 نفرو علوم پزشکی اصفهان با 1 هزار و 337 نفر بیشترین شرکت کننده و حوزه های علوم پزشکی بوشهر با 155 نفر ، علوم پزشکی لرستان با 219 نفر و علوم پزشکی زاهدان با 225 نفر کمترین شرکت کننده را به خود اختصاص دادند.
گزارش خبرنگار وب دا حاکی است کلید اولیه آزمون روز شنبه 30 بهمن اعلام خواهد شد و دریافت اعتراضات ، منحصرا در قالب فرم اینترنتی با کد رهگیری از طریق سایت sanjeshp.ir از روز شنبه 30 بهمن تا پایان وقت اداری دوشنبه 2 اسفند انجام و سایر اطلاعات از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیر خانه  شورای آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبین رساند خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha